Saturday, February 26, 2011

Baru ku sedari....

Salam.... New post again hari ni! yay, aku dah start rajin blog nie..hehe


direct to the point...

pasal soal aku cakap semalam, aku dah tau sket2 la...

Satu pihak tak nk aku masuk campur, satu lagi mintak tolong aku, satu lagi entah la...

aku nk tolong , dia akata aku ni bias, berat sebelah, then fine... aku terima.....seadanya...

aku tau aku ni jahat, kejam, berat sebelah, tapi korang mungkin maseh budak2 hingusan, tak tau apa aku buat, korang akan tau satu hari nnt... aku tak perlukan ucapan terima kaseh dari sessiapa, aku cuma tolong korang sebab kerana Allah, sbb korang sahabat aku.... tp takpa, ini ujian untukku, aku redha.... semua nya ada kebaikan dan hikmah disebaliknya... aku bersyukur...

tadi aku gi keluar ngan Nabilah n Ekin, hehe

makan2, pastu aku beli kasut baru!!!! hehe terima kasih Nabilah n Ekin teman aku tadi jalan2 :-)

thanks to who sudi jadi teman aku waktu senang dan susah, moga Allah membalas jasa korang di dunia dan akhirat, amin....

Insya Allah, wait for my next entry! bye2... muah :-)

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Followers