Friday, June 25, 2010

Preparing to blast off...

Mornin' to all ya!

sementara ak tgk world cup jepun lwn denmark ni, boleh la aku coretkan sket few words before ak berlepas menyambung pengajian ak di pantai timur nnt.

esok, akan bertolak ke tganu, sabtu daftar di uitm. bermulanya aku sebagai anak kampus, status sbg siswazah universiti.

bila ak pikir balik, kejap ja masa berlalu... tambah pula baru2 sepupu aku bersalin dpt baby boy, lucu sangat, iskandar alwin a.k.a lim hong tai, mengingatkan aku ttg hidup dan mati...

byk sgt kesilapan dh aku lakukan kt dunia ni... perintah tuhan sikit sgt yg aku ikut... jahilnya aku ni... huhu....

tp yg aku harap semua kenangan pahit yg aku lalui dpt menjadi pembakar semangat aku utk membalas dendam atas segala kelemahan aku selama aku hidup ni....

di ksempatan ni gak aku nk menyusun jari-jemariku ini, ingin sangat2 ikhlas dari hati qalbu ku ini , nk meminta ampun dan maaf kepada semua yg aku kenali dan yg mengenali diri ak ni atas segala dosa yg pernah dan telah aku lakukan , membuatkan hati anda merasa beban dan benci apabila adanya kehadiranku... sorry sangat2 semua.... ak harap, dengan keampunan dr kalian, ak dpat membawa hati,roh,fikiran, jiwa dan perasaan ak ke sana nt dlm keadaan tenang utk berjuang menghasilkan yg terbaik serta mengamalkan semaksima ilmu yg ak pelajari utk manfaat umat manusia khususya islam tercinta.sama2 kita doakn kejayaan kita bersama ya!!! Amin...

JEpun lead 2-0 denmark... yes!!!

matlamat aku, mencari ilmu utk diamalkan dengan berjaya di jalan yang diredhaiNya. Harap kita sentiasa di bawah lembayung rahmat dari Yang Esa...

Mungkin lepas ni post aku kt blog lmbat sket sbb nk setelkan diri aku kt sana ngan orientasi n other stuff la k...

after dis , harap2 dpt la ak berkongsi new story, exp, n updates ngan anda wahai pembaca blog sekalian semedang aku di sana... (betoi ka ayat aku ni???)

ok, nk tidor , got a great things to come tomorrow! pray for da best ya! sweet dreams!! salam.....

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Followers